środa, 2 lipca 2014

Nie do końca się przedstawiłam

Ja i Pieróg zapomniałyśmy się przedstawić na początku bloga, ale to nic, zrobimy to teraz. 
Każda opiszę siebie samą. 
Zacznijmy ode mnie. 
Więc tak:

Skąd wziął się mój nick?
Od maści konia na którym jeżdżę, zwie się Karmazyn. 
Tak, ''Skarogniada'' to maść. ;p 
Zdjęcie: 


Tak, jestem koniarą.
Ucięłam sobie głowę i zamazałam mojego trenera, chyba by sobie nie życzył, nie? 
Mam naście lat, na imię mam Ola. Kocham przeróżne zwierzęta, lecz najbardziej psy i konie ♥

Czy uprawiam jakieś sporty?

Oczywiście, że tak! Nie widać na zdjęciu?
Jeżeli komuś się nie wyświetliło to napiszę, że:
Tak, uprawiam sporty między innymi:
Jazdę konną, - 6 lipca na obóz jeździecki jadę do 12, także nie będę pisać.
Siatkówkę, biegi na krótki dystans - 60m, -100m,
Pływanie, także tańczę, ale to już tak bardziej w domu.

Moje marzenie?

Na pewno tak jak wy wszyscy mam ich wiele. Między innymi:
Chciałabym umieć latać, tak wiem to niemożliwe, ale po to są marzenia.
Jeździć konno przez całą resztę życia, być szczęśliwym człowiekiem, zdrowym i być może chciałabym zostać weterynarzem, albo zawodową dżokejką.

Co lubię robić? (nie chodzi o sporty)

Lubię rysować wolnymi chwilami, nie raz coś ładnego wychodzi, a nie raz coś cudownego. ;*

Czytam jakieś książki?

W wakacje? NIE.
W dni szkolne? TAK. xD

To chyba na tyle o mnie. ;-)

Nie będę się rozpisywać. 
Nie lubię zdradzać danych osobowych. ;d 
Nie pozdrowionych pozdrawiam,
Pozdrowionych też,
~Skaro :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz